tirsdag den 11. juni 2013

Legetøj

Min datter er 15 måneder gammel, og jeg synes til tider, at det har været svært at vælge legetøj til hende. Der er jo et kæmpe marked for legetøj både i fysiske butikker og i webshops. Jeg ved godt, når jeg ser noget fint legetøj, men nogle gange har det ikke været interessant for min datter, når hun så har fået det.
Udfordringen viste sig også forleden, da jeg havde hende med ind i en lokal legetøjbutik. Hun gik efter alt det legetøj, som jeg helst har undgået, da jeg synes det måske er lidt for "almindeligt" og ikke så spændende. Noget legetøj, som dog helt klart har været en succes, så er det "Kaj & Andrea"

  
Især Kaj er populær herhjemme. Han er faktisk lige den første hun skal have fat på hver morgen. Det er lidt hyggeligt og nostaltisk, når jeg selv kan huske dem fra min barndom. Der er rigtig mange "Kaj og Andrea" versioner på markedet i dag. Dem vi har herhjemme er hånddukker, og kan klart anbefales. Vi tager dem på hænderne, og så taler dukkerne med hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar