torsdag den 20. juni 2013

Klar, parat, UDSALGSSTART!!!

Ihhh, så er der endnu engang startet udsalg til ungerne. Et udsalg, der fortælles os forældre om alt det vores børn mangler. Eller? Min datter mangler vidst ingenting, men!!! Tøj til de små poder er jo fantastisk og hver gang jeg giver min datter nyt tøj på glædes jeg over, hvor fint det nye tøj er til hende. Tøj, som nedenstående er da fint;



Det frister, når man kan få det til minus 30-50% af normal prisen. Sommeren er jo bestemt ikke ovre, og ellers kan noget af sommergarderoben til næste år planlægges. Forældre flokkes i kø for netop at få deres ynglings design til deres barn. Alt i alt er der mange penge og spare, og jeg må desværre indrømme at jeg hellere ikke kan holde mig væk.

God fornøjelse med udsalgsjagten til de dejlige rollinger!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar